Friday, June 19, 2009

TiNg-ToNg...TiNg-ToNg...

Assalamualaikum...Choppp!! Nak tumpang buat promosi awal dekat sini boleh tak?...Lalalala...Dan setelah lama menanti, bakal keluar bulan Ogos nanti...Ceng-ceng-ceng..Tadddaaaaa!!!!...







“Biarpun dia serabut, dia kusut, dia jiwa kacau, dia suka teh tarik mamak sekalipun, pada aku dia tetap teristimewa.” ~Zain~

“Zain, sekeras-keras aku, rock-rock kapak aku, seselamba mana pun aku Zain, aku masih seorang perempuan. Yang tahu rasa malu bila tiba part nak luahkan isi hati.” ~Aleeya~


Aleeya dan Zain berjumpa di majlis perkahwinan pelanggan Kak Ana. Mereka asalnya bukannya sebulu. Namun kalau Zain dah menghulurkan salam perkenalan, Aleeya pun tak adalah nak jual mahal sangat. Jalan ajerlah. Sebab Aleeya bukan jenis orang sombong yang eksen tak bertempat.

Aleeya dan Zain bermula sekadar kawan biasa, kemudian mereka mula masuk fasa teman tapi mesra. Zain kata sayang. Zain kata cinta. Tapi Aleeya blur tak tau nak kata apa sebab dia tak tau apa yang dia rasa. Yang dia tahu dia fobia untuk jatuh cinta sebab dia takut kena tinggal, dia takut kuciwa macam apa yang pernah dia lalui sebelum ini. Dia jadi sangat confius.

Tiba-tiba badai datang melanda. Dari teman tapi mesra jadi musuh yang langsung tak boleh tengok muka. Jauh di mata, perlukah jauh di hati juga? Namun dalam ribut taufan itu, rindu tetap bertandang dihati, sayang sudah sedia bertenggek di jiwa. Kenapa di bina tembok ego antara dua hati ini jika bahagia itu sudah berada di depan mata?

Lalu siapakah yang harus mengambil inisiatif untuk tolong ‘shampookan’ hubungan ini. Biar yang simpul dileraikan, biar yang kusut dilembutkan, biar yang serabut dirapikan. Biar jadi wangi macam sediakala. Aleeya? Zain? Kak Ana? Rozy? Azizul?......



Ini BPMA versi bercetak yang akan keluar bulan Ogos ni. Jangan lupa dapatkannya nanti.

p/s: TQVM pada Geng Kicap sebab tolong promo dalam blog. Pada semua boleh lawat laman web Kaki Novel untuk mengetahui BPMA dan novel2 lain terbitan mereka.

Assalamualaikum.

17 comments:

f.a.t.i.n.n.a.d.h.i.r.a.h said...

wawawawawawaw!!
btol ke ni?????
bestnyer!!!!!!!

comei said...

walaweiii
congrat2
dh msk buku
eden poe beli nnt hehe

Fill@ @naheR said...

eewah..eewah.. macam kena melangkah masuk ke kedai buku nak cari buku baru nie... Yeeasza.. Congrats!!

Qimi08 said...

Tahniah dear....
Bertambah lagi kejar yeop kejar jadi penulis novel..Chaiyok chaiyok

keSENGALan teserlah.. said...

waaaaa..
comey je cover..
menarik2..
xsaba nk bli..hehe..

.:miss=fair[a]h:. said...

waa..
x sabar neh nak beli..
hehe..

MaY_LiN said...

ala...
akak nak gak...

What a stRange worLd... said...

sempoi giler cover huhuhu.. kluar bln 8 kan? sempat lg nak beli b4 blk france.. xsabo nak tunggu novel tu kluar.. congrats =)

iVoRyGiNGeR said...

assalamualaikum...
wawawa!!!!
xsabar nk tggu Ogos ni.

Ariela Congrat ya!!!
Keep going writing ImanSuraya ya!;)

iVoRyGiNGeR said...

wawawa!!!
xsabarnya nk tggu Ogos ni. hehehe...

Congrat ya Ariela!!!

cucuratap said...

BAPAK ar dia punye cover!!!!
ala, july org balik u.. ogos jugak die baru nk publish. aiyak~

AyuFirhaN said...

ye ke??
bestnyer..
mst masukkan dlm senarai buku yg mesti beli nih, hehe..

nacha said...

congrats Eila.

impian telahpun menjadi kenyataan. semoga ianya mendapat sambutan yg memberangsangkan. amin....

areila sahimi said...

semua comentar ~
tak ada kata yg mampu saya ungkapkan di sini melainkan ucapan terima kasih banyak2 kepada yang masih lagi setia menyokong saya dan BPMA. semoga naskhah ini mampu menghiburkan hati kalian. :)

Qimi08 ~
Kak Noor timer kacih coz banyak dah tulun teman..

Kak Nacha ~
kita baru kenal tapi akak jugak atr yg paling banyak memberi semangat...

...aKu... said...

waaaaaaa....thniah...dh lme tggu cite ni kuor..akirnye...bln ogos eh? xpe2..sy stt stia mnunggu...x sabo nk tau ksh zain n leeya..hikhikhik

Anonymous said...

My dear friends,
Congrats ya...
Harap-harap aku tetap menjadi tukang komen mu yang setia sampai bila-bila...
Huahuhaua....ayat skema da...
:P Jangan lupa "janji-janji manismu" itu...

-anafdzal-

in_wired88 said...

congrats..can't wait