Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran

Assalamualaikum buat semua pembaca yang disayangi,

Ramadhan bakal berlalu pergi, Kini cahaya Aidilfitri hampir menjelma sudah.

Dikesempatan ini, saya, Eila, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua para pembaca, rakan blogger yang begitu rajin menjengah rumah saya ini. Tahu. Semua mesti macam tension ajer kan sebab entry sangat lambat nak masuk sekarang ini. Nak buat macam mana,ada komitmen lain yang perlu diselesaikan. Nak menjengah blog pun kekadang ajer.

Saya juga ingin menyusun jari, memohon maaf sekiranya ada tulisan-tulisan saya ini menyinggung perasaan anda2 semua yang menjadi tukang baca. Kawan2 yang rajin berYM di chatroom, saya juga mohon maaf kalau ada terkasar bahasa dengan korang. Kira kita 0-0 okey.

Yang mana duk komplen kata susah sangat nak dapatkan BPMA, harap bersabar okey. Tunggu 2nd printed masuk kedai, bolehlah korang rembat. :)

Kepada yang pulang ke kampung, berhati-hati di jalan raya. Ingatlah orang-orang yang tersayang. Yang mana pulang ke kampung yang area2 Ipoh tu, jemputlah ke rumah. hehehe...

Akhir kata, sekali lagi saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Salam sayang,
Eila

4 comments:

Anonymous said...

salam lebaran gak
wat eila...
semoga terus hasilkn
citer yg lg ngetop!!!

-ieja-

KiN2 said...

selamat hari raye to u too!!~
jemputla dtg umah..
msti havoc jdnye..
cm sekepala je kte.hahaha

aisyah said...

slamat ari raye!

anahraf said...

hi eila..thanks coz anta kad raya..terkejut gak..blk2 kg tgk ada kad raya dari eila..thanks tanda ingatan..saya sah jumpa nvl BPMA setelah sekian lama mencari..ternyata mmg best..mmg masuk la ngn orang..eila ada ym ka?nanti add friend boleh?

farhanajasni@yahoo.com.my