Monday, March 29, 2010

PBAKL 2010

Pesta Buku KL 2010 dah habis semalam.

Buat mereka yang telah sudi berkunjung ke booth KN yg jauh diseberang sungai terima kasih banyak.

Buat mereka yang sudi membeli 2x5 dan BPMA terima kasih dari saya sudah menjadi berganda-ganda buat anda.

Jika ada terkurang dari segi layanan harap maaf. Yang baik dari Dia, yang buruk itu atas kekhilafan saya sendiri.

Buat KN, terima kasih kerana menjemput saya.

Buat semua, insyaallah tahun depan jumpa lagi.

p/s:
Semoga gembira membaca bagi yang beli buku.

sayang,
eila

7 comments:

LadYBird cOnfeSSiOn said...

erm nak tanya novel 2X5 tu kuar kat PBAKL hrtu jer ker or dah kuar kat pasaran???

dok belek2 kat MPH xda lg novel tu. sedey PBAKL haru xdpt nak ge sbb faktor masa n jarak tp nak novel 2X5.

rox_galcute said...

best citer 2x5..hehehe..
beli sabtu mlm tu terus baca smpai kul 4 pg baru tido. susah sgt nk bhenti mbaca..

Anonymous said...

x sempat beli 2x5...;(
mse nk beli 2, diorg kte stok dh hbis....sgt sedih..g pbakl semata-mata nk beli 2x5 tp xdpt..huhuhu

Miss Kira said...

hehe..
Kira dah beli dua2 novel tu..

hahaha
sgt2 best yg bju pengantin tu..
yg 2x5 bru nk bca..

sygnya x leh g pesta buku..
:'(

Anonymous said...

hi iela...

Happy sgt dpt jumpa tp lupa
lak nk bwk novel...kalo x
leh mintak signature...
akak dah upload pic dlm fb
so sudi2 kan le tgk yea..

-ieja-

aleya_syaireel said...

ala...time sy pegi tuh novel 2x5 tuh da abih..x sempat nk beli..!!! waa...

fisa said...

best sgt cite 2x5.hehe...sblm ni dh beli baju pengantin mak andam.pun best sgt.thniah kat eila sbb b'jaya mnulis buku yg best2 n mnyentuh perasaan.good luck 4 the next books.