Monday, August 3, 2009

Edisi Promo BPMA




Assalamualaikum..
BPMA dah masuk kedai dalam minggu ni. Kepada semua bolehlah serbu mana-mana kedai buku yang berhampiran. Order online dekat Kaki Novel pun boleh jugak. Saya harap semua akan terhiburlah hendaknya. ~Yang baik datangnya dari Allah, Yang buruk itu dari saya sendiri~

*kepak-kepak, gebung-gebung*~bunyi kompang~


salam sayang,
eila

12 comments:

Anonymous said...

1000 x Tahiah dgn kelahiran "baby" baru... Haru betul hari sabtu lepas klu dah sesudah suboh teman terpacak dpn kedai mamak tu ha ha ha ha

Anonymous said...

1000 x Tahniah dgn kelahiran "baby" baru...Spoil tulah hari sabtu tu.. Klu tidak teman dah rembat kat kedai mamak tu sesudah suboh...ha h aha

kaknOOr

Nur_Wa said...

hehe
so cute and funny
book cover BPMA
rase x sabar nak beli

MaY_LiN said...

ai sis..
akak br bl td..
blik keje g kedai buku kt jln tar ni..
nmpk trus rembat..
hihihi

ANITA ARUSZI said...

salam eila, tahniah ek..nnti k nita cari bpma kat sini. tapi buku-buku kaki novel tak banyak sangat la kat terengganu ni..entahlah kenapa..

congrats eila ya. chomell sgt cover bpma ni...

Anonymous said...

tahniah atas kelahiran novel BPMA..sy dah dapatkan hari Jumaat minggu lepas..
tiba2 ternampak buku ni masa kat jln TAR ari tu..
bestttttttt....

Anonymous said...

ingat nak beli gak novel cite nie...

pada sesapa yg dah beli dan baca novel nie...nak tanya cite nie hepi ending ke?

ct...

laskarpelangi.stesen said...

hai awk...
kita da beli da novel ni.
mmg rasa puasti.
thanks sbb terbitkan.
baru la puas mbaca.
terus kan usaha awk utk berkarya k.

Mallisa said...

hye...saya dah beli dah buku nie...ok..best...

aqilah said...

sorry! rupa2nya akak terlambat tahu psl novel BPMA ini. apapun, akak akan mendaptkannya.

MisA AmaNe said...

cik bintang...

saya baru je beli buku kamu semalam

Anonymous said...

Salam. Sye tgh frust menonggeng ni. Dh puas sye cari BPMA ni kat kdai buku tp tk jumpe jugak. ):

-E-