Thursday, May 5, 2011

Why People Love Blogging

Tiba!!!

Pakai tajuk pakai guna Bahasa Inggeris pulak. Owh... Penting kan English edukesyen tu... :P

Saya selalu blog walking kat dalam blog2 orang lain. Kadang2 terfikir, asal ek depa suka menulis blog. Adakah sekadar untuk;

1. Nak tunjuk handbag baru Guess yang dibeli semasa Mega Sale Akhir tahun atau; suka Guess kat Jalan TAR sebab murah jer

2. Menjadi duta kecil mempromosi tempat-tempat makan menarik dengan harapan JJCM musim terbaru nanti akan menggantikan tempat Qi pulak atau; mungkin saya salah seorang silent readers anda :P. Saya suka tempat makan2.

3. Tempat buat bisness jual kain baju, tudung yuna, tudung ekin, ecetera atau; mungkin juga saya salah seorang customer anda. Saya suka supping2 online. :P

4. Nak bercerita tentang lifestyle masing2 supaya semua orang tahu atau; semoga berbahagia dengan kehidupan masing2 hendaknyer... amin.

5. Bergosip tentang dunia hiburan tanah air atau; suka...suka...suka...

6. Lain2 lagi yang dirasakan patut dikongsi dengan public.


Halah!!! Apa ada hal kan. Blog korang. Suka hati koranglah nak tulis kemenda. Macam saya jugak. Saya bikin blog untuk sharing something dengan pembaca yang sudi nak masuk ke sini. Blog saya ni kan makmal untuk saya buat eksperimen dengan hasil kerja saya. Korang, tqvm coz always support me. Happy blogging!


p/s: Ekceli I just want to say, saya sekarang sudah punya banyak masa untuk menulis balik. Nanti saya upload n3 baru ek... :P

2 comments:

Unknown said...

btol tu..stiap org ada tujuan yg trsendiri..syu tulis blog sbb suka2..bleh dpt rmai kwn..tu yg bes..

Mawar Berduri said...

blog jd medan utk kenal dunia luar sana yang tak mampu kita pergi.. :)