Thursday, November 10, 2011

Ehem!

Insyaallah.

Esok pagi, saya akan muncul dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O di TV9 untuk bercakap mengenai novel-novel saya.

Nervous. 

Doakan esok semua akan baik2 sahaja okey.

Baju kurung okey tak???

16 comments:

cucuratap said...

wahhhhhhh
baju kurung la cantik!
moga2 semua ok jer aminnnnn :)
tahniahhh!

nabilah said...

goodluck... :D

sara pedrosa said...

wahhhh!!hebatnya.. ;D
mudah-mudahan segalnya lancar ya.

~bju krung ok je. cantik, sopan, formal

Anonymous said...

;] baju kurung sngt okeyyy!!
pkul berape ye

Farah Alyaa said...

esok mesti saya bukak nasi lemak kopi o =)

MOMOCHAN said...

alaaa xdpt tgk esok pagi ada hal :(
yepp baju kurung is much better!
Selamat bercakap-cakap hehehe

eita said...

eila... :D

kena tunggu depan tv ni pagi esok... good luck ya & semoga lancar berkata-kata... jangan lupa senyum selalu!

MaY_LiN said...

wawawa..
acik..cuti esok ya..
tahniah ya..

Shazwani Ramly said...

wahhhh. kak eila nk keluar tv.
nak tengokkkkkk ! tapi sy kena g melaka. ohh, i'm so excited!
kalau sempat sy tengok nanti.

bju kurung pon oke. nice!

nienadia said...

Esok mesti nk tengok k.ila yg cun ni ^_^

p/s: All the best utk akak esok. control cun okey.

Nurzaty said...

duk tengah tgk nasi lemak kopi O right now. olaaayy~ :)

lieyana said...

da tngok nlko, hebatlarh akak !

adila idayu said...

suka sume novel2 akak...=)

Anonymous said...

aku Zul Omar kenal lagi tak?haha

Tak sangka ko dah femes skg yer...hehe

ROZILA said...

Salam areila,

Kalau tak silap 2 bulan lepas nasi lemak kopi o ada jemput Areila kat TV,(novel yess boss)

Saya order sampai sekrg tak dapat....

melalui blog Kaki novel...

areila sahimi said...

kak rozila,

cuba berhubung terus dengan pihak kaki novel. mungkin mereka tiada stok lagi kut. :)