Thursday, November 8, 2012

Minta Maaf Banyak-Banyak

Sebelum apa-apa nak mintak maaf banyak-banyak.

Bila saya check2, manuskrip Pencinta Terbaik tu tak ada dalam lappy baru dan hanya simpan dalam pendrive, tapi 4 minggu lepas saya telah kehilangan pendrive tersebut ketika membeli bihun sup di Taman Warisan.  Walaupun saya stop sekejap menulis Pencinta Terbaik tu *waktu tu lappy lama rosak, harus tak ada mood* tp cerita tu dah siap separuh.  Saya redha sebab saya tahu Dia mahu saya menulis sesuatu yang lagi baik daripada yang versi lama itu. 

1 comment:

Unknown said...

Eila, saya mmg suka citer ni, malah sumer citer awak. Dan saya pun rasa sedih dan frust sgt2 dgr news ni. Saya sgt setuju dgn pendapat awak ke atas hikmah kehilangan karya ni. apapun, saya harap awak dapat habis kan citer ni yer. Gud luck!